torsdag den 10. oktober 2013

En god nyhed :-)

I tirsdags kom endelig den længe ventede afgørelse fra Ankenævnet for Forsikring.
Det kunne betale sig at kæmpe! Jeg fik 100% medhold.


Efter 15 måneder med angst, utilpashed, forvirring, sorg og vrede, er jeg blevet renset for PFAs beskyldninger om uretsmæssigt at hæve den pensionsforsikring, de var ivrige efter  sælge for mange år siden. 
Jeg kan se frem til lige snart igen at have luft i økonomien til at have det lidt sjovere. 

Jeg er så taknemmelig for at min dejlige familie har hjulpet mig igennem hele denne urimelige sagsbehandling. 
Og ærgerlig over at have spildt næsten halvandet år af mit liv; min krop bliver jo ikke bedre med tiden.

Men nu kan jeg i hvert fald se fremad igen :-) 



2 kommentarer:

  1. Kæreste kæreste Inge...
    Jeg er SÅ glad på dine vegne at jeg slet ikke kan få armene ned(og det er ikke kun fordi jeg har dårlige skuldre tihi..) jeg har ikke ord til at forklare min glæde,sikke en lettelse for jer alle.
    Jeg håber at nu begynder vi at se mere til dig her i blogland. Du er savnet.

    Kæmpe knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det er virkelig dejlig læsning Inge. Stort tillykke med sejren :-)

    SvarSlet