torsdag den 5. december 2013

Held i uheld

Nogen gange er man altså heldig at noget, som egenligt er gået galt, bare er heldigt! 

I dag kl 13 havde jeg aftalt møde med SkatØresund for at få det sidste på plads i min forsikringssag.

Jeg klarer ikke rigtigt at køre så langt selv og slet ikke at køre i København, så jeg lokkede manden til at tage en halv hjemmearbejdsdag, så han kunne køre for mig. 

Pga stormvarslet besluttede jeg i formiddags at aflyse mødet med Skat; det var nok bedst at blive hjemme. Og det var godt nok heldigt! Den medarbejder, jeg havde booket mødet med, havde ikke fået registreret mødet i Skats kalender. 
Nuuuj - jeg havde blevet sur, hvis jeg havde kørt til København og der ikke var noget møde.  Uanset vejret. 
Øresundsbron lukkede lige efter kl 14, så vi var ovenikøbet strandet i København, hvis vi var taget afsted i dag. 

Nu var det så heldigt at stormen Sven/Bodil fik mig til at ringe afbud - og at det (ikke) aftalte møde gjorde, at manden ikke var taget på arbejde i København klokken tidligt i morges. 

Jeg håber at I alle kommer godt igennem stormen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar